چیپس خرما

 

چیپس خرمای گل نیک (چیپس خرما یا حبه خرما یا خرمای تکه شده یا خرده خرما یا چیپس خرما حبه ای)

تهیه شده از انواع خرمای سورت شده، هسته گیری شده و استریلیزه شده ایرانی

چیپس خرما چیست؟

چیپس خرما محصولی است که از هسته گیری و خردکردن خرما در ابعاد مختلف به دست می آید. با توجه به بافت نرم و جالب خرما و همچنیبن ابعاد مناسب آن برای مصارف مختلف، این محصول در حال باز کردن جای خود در بازار آجیل و حتی شیرین کننده های طبیعی می باشد.

عمدتاً چیپس های خرمای موجود در ایران به صورت سنتی (هسته گیری با دست و سپس خرد کردن با قیچی) تولید می شوند که این موضع متاسفانه باعث آلودگی بخش عمده ای از این محصول در بازار شده است.

با توجه به این موضوع، کارخانه خرمای گل نیک بر آن شد تا با واردات دستگاه های پیشرفته تولید چیپس خرما و همچنین سورتینگ و پاکسازی اولیه ی خرماها، چیپس خرمایی پاک و عاری از هرگونه آلودگی تولید کند تا پاسخگوی این نیاز در بازارهای داخلی و جهانی باشد.

چیپس خرما در طعم های مختلف شامل دارچینی، هل، ترش و غیره نیز قابل تولید می باشد که این موضع در کارخانه خرمای گل نیک به سفارش مشتریان قابل انجام می باشد.

مشخصات چیپس خرمای گل نیک

+ تولیدشده از بهترین خرماهای ایرانی 

+ قابل ارایه در دو نوع: چیپس خرمای استعمران و چیپس خرمای زاهدی

+ کاملاً بهداشتی و استریلیزه

+ قابل ارایه در بسته بندی های مختلف

+ قابل ارایه در سایزهای مختلف

+ قابل ارایه در رطوبت های مختلف (کاملاً نرم تا کاملاً سفت)

+ صددرصد بدون هسته و کلاهک

+ قابلیت اندود کردن با مواد مختلف از جمله آرد برنج، نشاسته و غیره به درخواست مشتری

خواص و ارزش غذایی چیپس خرمای گل نیک

از آنجایی که چیپس خرمای گل نیک در واقع همان خرمای هسته گیری شده می باشد، لذا تمامی خواص و فواید خرما در این محصول نیز وجود دارد که در زیر به مواردی از آن اشاره شده است:

+ خرما یک انرژی زای طبیعی و گیاهی بسیار سالم است که مصرف آن برای تمامی سنین و حتی بیماران مبتلا به مرض قند و یا دیابت توصیه می شود. با این حال، از آنجایی که چیپس خرما شکل و ابعاد دردسترس تری به نسبت خود خرما دارد، می توان آن را به عنوان یک اسنک و یا آجیل در برنامه غذایی روزانه گنجاند.

+ از آنجایی که خرما و بالطبع چیپس خرما دارای مقادیر قابل توجهی فیبر می باشند، به بهبود عملکرد و تقویت سیستم گوارش کمک می کنند و باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری های روده مانند سرطان روده نیز می شوند. از طرفی باعث ایجاد احساس سیری شده و از پرخوری عصبی نیز جلوگیری می کند.

+ به علت وجود آنتی اکسیدان های باکیفیتی در درون چیپس خرما مانند فنولیک اسید و کاروتنوییدها، مصرف چیپس خرما از بروز بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، انواع سرطان و و همچنین پیری زودرس اندام ها جلوگیری می کند.

+ از آنجایی که چیپس خرما سرشار از ویتامین های گروه بی (B) است به بهبود عمبکرد سیستم عصبی و اندام ها کمک می کند.

+ از آنجایی که چیپس خرما حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم می باشد، به حفظ سلامت عروق و کاهش فشار خون کمک می کند. 

+ به طور کلی از آنجایی که قند موجود در خرما و همچنین چیپس خرما از نوع قند طبیعی گلوکز و فروکتور می باشد، می توان آن را به عنوان بهترین و سالمترین جایگزین شیرینی های غیرطبیعی و غیرگیاهی موجود در بازار و به عنوان یک اسنک خوشمزه برای کودکان مصرف کرد.

+ ویتامین سی و دی موجود در چیپس خرمای گل نیک موجب سلامت و شادابی پوست بدن می شود.

+ چیپس خرمای گل نیک به علت دارا بودن ماده کمیاب سولفور و یا گوگرد که مربوطه به ذات خرما می باشد، در درمان و کنترل آلرژی های مختلف بسیار مفید می باشد.

بسته بندی چیپس خرمای گل نیک
چیپس خرمای گل نیک در انواع بسته بندی فله و سوپرمارکتی برای ارایه به بازارهای داخلی و جهانی قابل عرضه می باشد.
صادرات 
در حال حاضر چیپس خرمای گل نیک بصورت مداوم به کشورهای روسیه، ارمنستان، هند، ترکیه، استرالیا، انگلستان و امارات در حال صادرات  می باشد.
صادرات چیپس خرما به کشورهای مختلف تابع قوانین مختلفی چه در نوع بسته بندی و چه در کیفیت و ابعاد محصول بوده که کارخانه خرمای گل نیک توانسته است با موفقیت نیازهای مختلف مشتریان در کشورهای مختلف را برآورده کند و محصول چیپس خرمای خود را عاری از هرگونه آلودگی به دست مصرف کنندگان در کشورهای هدف برساند.
مجوزها
چیپس خرمای گل نیک دارای تمامی مجوزهای مورد نیاز داخلی شامل پروانه بهره برداری، سیب سلامت و غیره می باشد.
اطلاعات تماس
برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا از یکی از روش های زیر با ما تماس حاصل نمایید:
ایمیل: info@nakhilsabz.com       وب سایت: www.nakhilsabz.com
تلفن: 02156232975                  موبایل: 09120192732 (مدیر فروش)
#]ds_ovlhd_'g kd; #pfi_ovlhd_'g kd; #pfi_ovlh_xulnhv_'g kd; #کارخانه_چیپس_خرما #کارخانه_اسنک_خرما #تولیدکننده_چیپس_خرما #فروشنده_چیپس_خرما _عمده فروشی_حبه_خرما #فروشنده_چیپس_خرما_ در تهران #بزرگترین_کارخانه_چیپس_خرما #چیپس_خرما_اتوماتیک 

 

درباره ما

شبکه های اجتماعی