شکر خرما

**محصول جدید**

شکر خرمای گل نیک: شکر یا پودر خرمای گل نیک

  • بهترین شیرین کننده گیاهی و طبیعی
  • بهترین جایگزین شکر سفید برای بیماران دیابتی و عموم مردم

*تضمین کننده سلامت و کیفیت محصولات غذایی*

شکر خرما چیست؟

شکر یا پودر خرمای گل نیک از بهترین انواع خرماهای ایرانی پس از استریل کردن خرما، هسته گیری خرما، خشک کردن و پودرکردن تولید می شود.

با توجه به مضرات بسیار بالای شکر سفید و سایر انواع شیرین کننده های صنعتی برای سلامتی انسان ها، صنایع و ذایقه مردم در حال حرکت به سمت جایگزین کردن این شیرین کننده های صنعتی و پروسس شده با نمونه های گیاهی، طبیعی و صددرصد خالص می باشند.

مطمینا مسایل اقتصادی و سودآوری این جایگزینی نیز، مدنظر صنایع می باشد، لذا باید به سمت شیرین کننده هایی رفت که در عین سلامت و طبیعی بودن، قیمت رقابتی و قابل درکی نیز داشته باشند. با توجه به این مسایل، می توان شکر یا پودر خرما را به عنوان بهترین و ارزان ترین جایگزین گیاهی و طبیعی شکر سفید در جهان در نظر گرفت.

از آنجایی که این صنعت (شیرین کننده های طبیعی و گیاهی) در مقایسه با صنایع پرقدرت شیرین کننده های صنعتی در مراحل اولیه رشد و بلوغ قرار دارد، مطمینا صنایع مختلف می توانند با پیشگامی در استفاده از این شیرین کننده ها در محصولات غذایی خود، گامی مهم و البته سودآور در تامین سلامت و رضایت مشتریان خود بردارند.

شکر خرما یا پودر خرما با طعم و شیرینی منحصر به فرد خود می تواند باعث ایجاد طعمی جدید در محصولات مهمی مانند بیسکویت، کیک، بستنی، انواع شیک، شکلات، کاکایو، انواع پودرهای غذایی، خرمابارها، پروتیین بارها و غیره شود.

مشخصات شکر (پودر) خرمای گل نیک:

+ تهیه شده از خرمای بدون هسته

+ طعمی بی نظیر و شیرین

+ رطوبت بسیار پایین (4 تا 5 درصد)

+ ماندگاری بالا در دمای محیط (تا دو سال)

+ صد درصد خالص و طبیعی، بدون هرگونه مواد نگهدارنده و افزودنی

+ بدون کلوخه شوندگی و چسبندگی

+ قیمت بسیار رقابتی (ارزان ترین شیرین کننده طبیعی در دنیا)

+ بافت بسیار نرم و ریز

+ حلالیت بالا (65 تا 70 درصد)

+ رنگ روشن و باقت بسیار ریز

+ قابل استفاده در تمامی فرمول های تولید مواد غذایی شامل بیسکویت، کیک، شکلات، کاکایو، انواع بستنی، انواع شیک، وافل و غیره

+ دارای ارزش غذایی بسیار بالا

+ بهترین و سالمترین شیرین کننده صددرصد وگان و بدون گلوتن

کاربردهای شکر خرمای گل نیک

شکر خرما، به عنوان یکی از بهترین و ارزان ترین شیرین کننده های طبیعی و گیاهی، را می توان به عنوان بهترین جایگزین شکر سفید مورد استفاده قرار داد. با این حال با توجه به این موضوع که شکر خرما مانند شکر سفید قابل حلالیت صد در صد در آب را ندارد، بهترین موارد مصرف آن به شرح ذیل می باشد:

+ بعنوان شیرین کننده طبیعی در تولید انواع کیک، بیسکویت، کاکایو، شکلات، انواع مافین، انواع دسر، انواع شیک میوه

+ بعنوان شیرین کننده طبیعی و مغذی در انواع مکمل های غدایی و دارویی برای کودکان، نوجوانان، ورزشکاران و بیماران دیابتی

+ به عنوان شیرین کننده طبیعی قهوه، نسکافه و غیره

مطمینا برای به دست آوردن بهترین نتایج باید فرمول تولید محصول را باتوجه به ماهیت شکر خرما کمی تغییر داد. بطور کلی می توان میزان مصرف شکر خرما را به اندازه شکر سفید به اضافه حدود 20 درصد آب یا شیر در نظر گرفت.

بسته بندی شکر خرمای گل نیک

شکر خرمای گل نیک در انواع بسته بندی فله و سوپرمارکتی برای ارایه به بازارهای داخلی و جهانی قابل عرضه می باشد.

فواید و خواص شکر خرمای گل نیک

از آنجایی که شکر خرمای گل نیک در واقع همان خرمای کامل هسته گیری شده و پودر شده می باشد، تمامی خواص خود خرما در این محصول نیز موجود می باشد تا بتوان آن را شیرین کننده ای محشر با طعم و خواصی بینظیر نامید.

شکر خرمای گل نیک دارای مقادیر قابل توجه پتاسیم، منیزیم، مس، آهن، فسفر، کلسیم، نیاسین و پیریدوکسین و همچنین مقادیر بالای بتاکاروتن، لوتئین و زآگزانتین می باشد. علاوه بر آن، ثابت شده است که خرما و محصولات تولیدشده از آن یک منبع قوی آنتی اکسیدان با تاثیرات قوی آنتی اکسیدانی می باشند. تحقیقات آکادمیک بسیاری نشان داده است که شکر خرما حتی دارای مقادیر آنتی اکسیدان بالاتری به نسبت عسل طبیعی می باشد.

صادرات 

در حال حاضر شکر خرمای گل نیک بصورت مداوم به کشورهای روسیه، ارمنستان، هند، ترکیه، استرالیا و امارات در حال صادرات  می باشد.

مجوزها

شکر خرمای گل نیک دارای تمامی مجوزهای مورد نیاز داخلی شامل پروانه بهره برداری، سیب سلامت و غیره می باشد.

اطلاعات تماس

برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا از یکی از روش های زیر با ما تماس حاصل نمایید:

ایمیل: info@nakhilsabz.com   وب سایت: www.nakhilsabz.com

تلفن: 02156232975        موبایل: 09120192732 (مدیر فروش)

#شکر_خرمای_گل نیک #بهترین_شیرین کننده_گیاهی #ارزان ترین_شیرین کننده_طبیعی #سالم ترین_شیرین کننده _خوشمزه ترین_شیرین کننده #مقوی ترین_شیرین کننده_بازار #شیرین کننده_با بالاترین_ارزش_غذایی _سالمترین_شیرین کننده #بزرگترین_تولیدکننده_شکر_خرما #شیرین کننده_خرما #فروشنده_شکر_خرما #تولیدکننده_شکر_خرما #کارخانه_شکر_خرما #عمده فروشی_شکر_خرما #شیرین کننده_گیاهی #صادرکننده_شکر_خرما #تولیدکننده_پودر_خرما #کارخانه_پودر_خرما #پودر_خرما_صددرصد_خالص #شکر_خرما_خالص #شکر_خرما_بدون کلوخه #شیرین کننده_خوشمزه #کیک_با شیرینی_طبیعی #شکلات_گیاهی #شیرین کننده_طبیعی_قهوه #شیرین کننده_گیاهی_قهوه #شیرین کننده_انرژی زا #شیرین کننده_پرانرژی #ارزان ترین_شیرین کننده_طبیعی #ارزان ترین_شیرین کننده_گیاهی #صادرکننده_شکر_خرما_روسیه #صادرات_شکر_خرما #شکر_خرما_عمده فروشی #صادرکننده_شکر_خرما #شکر_خرما_وگان #شیرین کننده_وگان #شیرین کننده_سالم #شیرین کننده_دیابتی #شکر_دیابتی

 

درباره ما

شبکه های اجتماعی